שיווק במייל

שיווק במייל הוא השימוש בדואר האלקטרוני על מנת לשווק  ללקוחות או למתעניינים את השירות או המוצר של העסק שלך.

 

נהוג לומר בקרב Aשיווק, כי אם העסק שלך עומד לטבוע, הדבר הראשון שתרצה להציל הוא את רשימת התפוצה שלך.

ממשפט זה ניתן להבין את חשיבות רשימת המיילים או רשימת התפוצה.

 

המייל הוא כיום דרך טובה ונגישה להיות בקשר עם הלקוחות או המתעניינים שלך.

 

כאשר אנשים מקבלים ממך מייל מידי שבוע או לפחות פעם בחודש, אתה תמיד נשאר במודעות של הלקוחות וכאשר הם יזקקו או ישמעו על מישהו אחר שזקוק לשרות או למוצר של העסק – מיד השם שלכם יעלה בראשו.

 

הדרך הנכונה לעבוד בשיווק במייל היא באמצעות מערכת אוטומטית לשליחת מסרים. ולא דרך המייל הרגיל. כיום יש בשוק מגוון מערכות אילו המציעות את שירותיהן ויש יתרונות רבים לעבודה איתן.

 

דרך העבודה עם המערכת האוטומטית לשליחת מיילים, אנחנו בונים סדרה של מסרים המותאמים לקהל שלכם ולתחום העסק. במסרים  שנבנה אנחנו נותנים ללקוח מידע שימושי שיש בו ערך.

 

בצורה זו, נבנה את התדמית שלכם אל מול הלקוח כמומחים בתחום שלכם ומידי שניים או שלושה מיילים עם מידע שימושי ובעל ערך נשלח הצעה שיווקית.