מאמרים.

הצטרפו גם  אתם למאות בעלי עסקים שבחרו בחבילת הכל כלול לשיווק העסק שלהם

חבילת הכל כלול

לבעלי עסקים שמבינים

 

החבילה מיועדת לבעלי עסקים שרוצים להזניק את העסק שלהם בכל מקום באינטרנט ומחוצה לו, בין היתר תמצאו בחבילה: בניית אתר בעיצוב אישי, הקמת פרופיל פייסבוק עסקי, וידאו שיווקי, חשבון במערכת דיוור, שליחת סמסים ללקוחות, פרסום וקידום בפייסבוק, בניית תשתיות לשיווק באינטרנט, קורס מעמיק למשתמש העסקי בפייסבוק, הדרכות שונות ועוד.

 

שלח

שם:

שדה חובה.

Thank You!

The form has been successfully sent.

טלפון:

שדה חובה.

מייל:

שדה חובה.

אנחנו כאן בשבילכם

השאירו פרטים ויועץ לשיווק יחזור אליכם בהקדם

03-936-0811

כורזין 5 גבעתיים

office@active-media.co.il

שיווק במייל

שיווק במייל הוא השימוש בדואר האלקטרוני על מנת לשווק  ללקוחות או למתעניינים את השירות או המוצר של העסק שלך. נהוג לומר בקרב Aשיווק, כי אם העסק שלך עומד לטבוע, הדבר הראשון שתרצה להציל הוא את רשימת התפוצה שלך.ממשפט זה ניתן להבין את חשיבות רשימת המיילים או רשימת התפוצה. המייל הוא כיום דרך טובה ונגישה להיות בקשר עם הלקוחות או המתעניינים שלך. כאשר אנשים מקבלים ממך מייל מידי שבוע או לפחות פעם בחודש, אתה תמיד נשאר במודעות של הלקוחות וכאשר הם יזקקו או ישמעו על מישהו אחר שזקוק לשרות או למוצר של העסק – מיד השם שלכם יעלה בראשו. הדרך הנכונה לעבוד בשיווק במייל היא באמצעות מערכת אוטומטית לשליחת מסרים. ולא דרך המייל הרגיל. כיום יש בשוק מגוון מערכות אילו המציעות את שירותיהן ויש יתרונות רבים לעבודה איתן. דרך העבודה עם המערכת האוטומטית לשליחת מיילים, אנחנו בונים סדרה של מסרים המותאמים לקהל שלכם ולתחום העסק. במסרים  שנבנה אנחנו נותנים ללקוח מידע שימושי שיש בו ערך. בצורה זו, נבנה את התדמית שלכם אל מול הלקוח כמומחים בתחום שלכם ומידי שניים או שלושה מיילים עם מידע שימושי ובעל ערך נשלח הצעה שיווקית.​

פייסבוק ורשתות חברתיות

בעולם ישנן כיום מאות ואולי אפילו אלפי רשתות חברתיות. פייסבוק, טוויטר, אינסטגרם, יוטיוב, סנאפצ'אט – אלו רק חלק משמות הרשתות הקיימות כיום. בשנת 2011 , יצא דו"ח של חברת קומסקור, לפיו ישראל היא שיאנית בשימוש ברשתות חברתיות עם ממוצע של 11.1 שעות ברשתות חברתיות – שזה יותר מכפול מהממוצע העולמי! פייסבוק הינה כיום הרשת החברתית הגדולה בעולם. בישראל בלבד 4.4 מיליון אנשים משתמשים בפייסבוק בכל חודש (נכון לשנת 2015), מהם 3.3 מיליון משתמשים באתר בכל יום. 91% גולשים אל הפייסבוק באמצעות הטלפון הנייד. לאחר הפייסבוק הרשתות האחרות הפופולאריות בישראל הן יוטיוב (87% משתמשים) ואטסאפ (84% משתמשים בה) , אינסטגרם (2.7 מיליון משתמשים בישראל לשנת 2015 – 30% מאוכלוסיית ישראל), טוויטר (13% משתמשים)  ולינקדאין. לרשתות החברתיות יש תפקיד מרכזי בעולם השיווק כיום. הרשת היא בעצם ערוץ תקשורת ישיר וקבע עם קהל האוהדים. מסקר שנערך באינסטגרם חלק גדול מהאוהדים (37%) עוקבים אחר 1-5 מותגים. שלושת הסיבות העיקרות למעקב אחרי מותג הן אהבה למתג (59%), חיפוש אחר תוכן מעניין (43%) ורצון לגלות חידושים במותג (41%). לכל רשת יש את קהל המשתמשים שלה וכל רשת נותנת אפשרויות שונות לפרסום ולפילוח קהל המשתמשים שלה. ההשפעה של נוכחות מותג מסוים או נותן שירות ברשתות החברתיות יכולה להיות גדולה ומשמעותית.נותן השירות או המוצר יכול לעדכן בתדירות גבוהה מוצרים או שירותים הקשורים לעסק, עדות של לקוחות מרוצים, להיות בקשר ישיר עם האוהדים דרך הדף העסקי, לשים סרטוני וידאו מעניינים מפעילות היום יום ועוד. הפעילות ברשתות החברתיות צריכה להיות קבועה ומתמשכת. ויתרונה הגדול הוא חשיפה רחבה לקהל לקוחות פוטנציאליים חדשים עם אפשרות פילוח חכמות שדרכה מגיעים בדיוק לקהל של העסק. אם פתחתם עמוד עסקי ברשת כלשהי ואין בו פעילות יותר מכמה חודשים, המשתמש ייכנס לשם יכול לחשוד שאולי העסק נסגר או לשאול עצמו מדוע העמוד אינו מתעדכן. לכן חשוב לתחזק העמוד העסקי באותה הרשת עם פוסטים מידי שבוע. פעילות נוספת לפרסום ברשתות כיום היא הקידום הממומן. כמעט בכל רשת כיום ישנה אפשרות לפרסם מודעה הכוללת טקסט ותמונה או טקסט ווידאו ומקשרת לאתר או לדף נחיתה. באמצעות הקידום הממומן ברשתות החברתיות תוכלו לבחור ולדייק בקהל שאליו המודעה תגיע. בפייסבוק לדוגמא ניתן לפלח את הקהל לפי מין, גיל, מקום מגורים, תחומי עניין, תחום עיסוק, מצב בחיים ועוד...​

שלושת הכלים הבסיסיים לשיווק באינטרנט

מהם שלושת כלי החובה שכל בעל עסק חייב שיהיו לו בכדי להתחיל לשווק את עצמו באינטרנט? הכלי הראשון הוא אתר אינטרנט- אתר בית. שם יהיו כל תכני הליבה הקשורים ללמוד ולהכיר את העסק. הכלי השני- פרופיל פייסבוק עסקי- זהו כלי שיווקי ממדרגה ראשונה, ושם מייצרים "תכני דבק" היוצרים גירוי למעבר לאתר הבית.  החשוב בפייסבוק הוא יצירת חיבור לעסק, שיחה ותקשורת ולא כל הזמן רק פרסום תכנים שיווקיים. הכלי השלישי הוא- ערוץ יוטיוב- היום כולם בסלולר, וזה המקום בו נוח לראות בו וידאו. זהו גם מנוע החיפוש השני בגודלו.שלושת הכלים האלו הם כרטיס הכניסה לעולם השיווק באינטרנט.  ​

עשר דרכים לקבל יותר לייקים

אחד הדברים שבעלי עסקים הכי רוצים הוא עמוד פייסבוק עסקי מצליח עם הרבה אוהדים שמביא להם לקוחות ועבודה שוטפת.  יש דרכים להגדיל את החשיפה של העמוד העסקי באופן אורגני וממומן, אבל תחילה יש לדאוג שכמות האוהדים בעמוד שלך תהיה גדולה. כמות גדולה של אוהדים בעמוד = כמות גדולה של אנשים הנחשפים לתכנים שלך בצורות שונות (אורגנית או ממומנת) = הגדלת מספר הלקוחות של העסק. 1 - הזמינו כמה שיותר אנשים ממעגל החברים והמשפחה שלך לעשות לייק לעמוד שלכם.   תלמדו בדיוק איך לעשות זאת. גם אנשים שהם לא בדיוק "קהל היעד" שלכם אבל הם מכירים אותכם, יכולים לאהוב את התכנים שלכם ולשתף אותם או להמליץ עליכם לאנשים רלוונטיים. חשוב!!! השעות הכי טובות לשלוח הזמנות ללייקים לחברים היא בשעות הערב 19:30-22:00. אלו השעות  שמרבית האנשים גולשים בהם בפייסבוק, והסיכוי שכמה יותר יראו את ההזמנה ויאשרו אותה. בשעות אחרות של היום, הם יכולים לפספס ולא לראות את ההזמנה. 2 - בקשו מחברים קרובים שלכם או בני משפחה לשלוח הזמנות לכל חבריהם בפייסבוק לעשות לייק לעמוד. אם תיישמו את מספרים 1+2 יכולים להיות לכם תוך כמה ימים כמה מאות לייקים, של אנשים המכירים אותכם ואת העסק ויפיצו את השמועה הלאה, וזה בשביל ההתחלה מספר יפה מאוד. 3 - בקשו מכל לקוח חדש או פוטנציאלי לעשות לכם לייק לעמוד וכך הוא יוכל להתעדכן במבצעים, הנחות  והטבות שיהיו לאוהדי העמוד בלבד.תתפלאו כמה אנשים יסכימו לעשות את המחווה הזו עבורך, מה גם שאם תשים בעמוד תכנים מעניינים ובעלי ערך לקהל שלך, הם אפילו יודו לך על כך מאוד! 4 - שילחו הודעה ללקוחות העבר שלך בנוסח כזה: "הי  (שם פרטי), מה שלומך? אשמח שתיכנס לעמוד העסקי שלי ותעשה לו לייק, כך תוכל להתעדכן בכל ההטבות המיוחדות המפורסמות לאוהדי העמוד בלבד" 5 - הדפיסו על כל נייר או בחתימת המייל שאתם מוציאים ללקוחות –" כנסו לעמוד הפייסבוק שלנו (שם העמוד) עשו לנו לייק, ותתעדכנו בכל ההטבות המיוחדות המפורסמות לאוהדי העמוד בלבד!"6 - חפשו בפייסבוק אנשים העשויים להיות לקוחות שלך והציעו להם חברות מהפרופיל האישי. לאחר תקופה מסויימת הזמינו אותם לעשות לייק לעמוד העסקי שלך. פה מומלץ גם לשלב הודעה קצרה:"הי (שם פרטי), אנחנו אמנם לא מכירים, אבל אשמח שתכנס להציץ בעמוד הפייסבוק שלי (שם העמוד) , ואם התכנים מעניינם אותך אשמח לקבל לייק". איך תמצאו את האנשים המתאימים לבקש מהם חברות?חפשו אותם בקבוצות בפייסבוק לפי הנושא שמתאים לעסק שלכם (תוכלו להיכנס ולראות את כל חברי הקבוצה ולבקש חברויות), כנסו לרשימת החברים של חברים שלכם או של לקוחות שלכם שתואמים לגדרות הקהל שלכם, סביר להניח שיש להם חברים דומים, הציעו חברות בצורה כזו. 7 - תעשו לייקים לאחרים- פרגנו בעצמכם לאחרים בלייקים ואפילו תגובה אוהדת, ותראו איך כמות הלייקים אצלכם מתחילה לגדול גם. 8 - תוכן טוב - חישבו על הלקוחות שלכם. איזה תוכן יכול לעניין אותם? תוכן יכול להיות תמונה יפה שמצאתם ואתם מוסיפים לה כיתוב מעניין, כתבה מעניינת הקשורה לעסק שלכם ואתם משתפים אותה, סרטון וידאו קצר ואותנטי שצילמתם בעסק- כל דבר שיכול לעניין את הקהל שלכם. הפיצו את התוכן בכל מקום אפשרי- בעמוד הפייסבוק האישי + העסקי שלך, בקירות פייסבוק של חברים שזה יכול לעניין אותם, בקבוצות שונות בפייסבוק, שלחו אותו בהודעות אישיות בסלולר, במייל או בכל דרך אפשרית. לאחר שהפוסט יתחיל לצבור לייקים מאנשים חדשים- הזמן כל אחד שעשה לייק לפוסט לעשות לייק גם לעמוד. 9 - שימו באתר שלכם תיבת לייקים עם קריאה לפעולה לעשות לייק לעמוד שלך, המפרטת מדוע כדאי לעשות לך לייק. היתרון בתיבה זו הוא שכל אחד רואה את החברים שלו שעשו לייק לעמוד שלכם וזו הוכחה חברתית עם המון כוח. 10 - הגרלה- דרך מצויינת להגדיל את כמות האוהדים בעמוד העסקי היא הגרלה. שימו תמונה או וידאו מושך ומעליהם כיתוב של תנאי ההגרלה. תנו מתנה שווה לקהל שלכם, כזו שאתם יודעים שתקבל עליה הרבה לייקים. התנו את תנאי הכניסה להגרלה בלייק לפוסט ובלייק לעמוד עצמו. כיתבו תאריך סיום להגרלה ומתי יפורסמו שמות הזוכים (אם יש יותר מזוכה אחד זה נותן תחושה של סיכוי גדול לזכות ועל כן יותר ירצו להשתתף בהגרלה). לפי חוקי מדינת פייסבוק נכון להיום, אין להתנות הגרלה בלחיצה על לחצן ה"שיתוף" או בקידום ממומן. אז כמו שאתם רואים, יש המווון דרכים חינמיות להגדיל את קהל האוהדים בעמוד שלכם, ועכשיו כשאתם יודעים זאת הגיע הזמן לעשייה. הדפיסו ותלו את הכתבה מקום בולט בעסק שלכם- ובחרו איזה סעיף אתם יכולים להתחיל לבצע כבר עכשיו.למקומות, היכון, רוץ!​

...
...